کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

جزئیات درگیری مسلحانه طایفه‌ای گلستان| ۱۴ نفر تاکنون دستگیر شدند (۷ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۱۴۹۴
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
جزئیات درگیری مسلحانه طایفه‌ای گلستان| ۱۴ نفر تاکنون دستگیر شدند (۷ آبان ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان جزئیات درگیری مسلحانه دو طایفه در یکی از روستا‌های مرکز استان گلستان را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی تجری عصر یکشنبه، ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای منجر به تیراندازی در یکی از روستا‌های سطح حوزه، مأموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پاسگاه «روشن آب» در اسرع وقت در محل حادثه در روستای «للدوین» حضور یافتند، ادامه داد: از همان لحظات اولیه دستگیری متهمان و مخلان نظم و امنیت در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گرگان با تأکید بر اینکه پس از بررسی مأموران از صحنه حادثه مشخص شد که دو طایفه روستا به علت اختلافات شخصی و قدیمی با هم درگیر شدند، خاطرنشان کرد: این درگیری منجر به زخمی شدن ۱۶ نفر شد.

وی با اشاره به اینکه مجروحان به مراکز درمانی گرگان منتقل شدند، افزود: تعدادی از مجروحان به شکل سرپایی درمان و تعدادی دیگر از مجروحان که توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به یکی از بیمارستان‌های گرگان منتقل شدند، برای سیر مراحل درمانی بستری هستند.

سرهنگ تجری از شناسایی و دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه خبر داد و توضیح داد: در حال حاضر اوضاع روستا تحت کنترل بوده و امنیت کامل برقرار شده است و قطعاً متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده می‌شوند.

وی با هشدار در خصوص رخداد هرگونه رفتار نامتعارف اجتماعی و برخورد قاطع پلیس با عوامل درگیری و ایجاد رعب، وحشت و ناامنی، تصریح کرد: شهروندان برای رفع مشکلات و اختلافات فکری و سلیقه‌ای، راهکار قانونی و مراجعه به مراجع قضایی و یا گفتگو را انتخاب کنند تا شاهد بروز چنین درگیری‌ها نباشیم.

روستای «للدوین» در دهستان روشن آباد بخش مرکزی شهرستان گرگان قرار دارد و بیش از ۱۵۰ خانوار در آن زندگی می‌کنند و اهالی آن به کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->